Valitse sivu

Automaatio aktivoimaan asiakasta

Automaattinen keskustelun avaus verkkosivuvierailijan kanssa on tehokas tapa esitellä haluttua sisältöä ja saada vieras siirtymään oikeaan suuntaan sivustolla ja myyntiprosessissa. Vuoropuhelu tarjoaa kävijälle osuvaa sisältöä ja vaihtoehtoja, joten passiivisen selailun sijaan kävijä saadaan tutustumaan haluamaansa aiheeseen miellyttävällä tavalla. Automaation tuottama avaus on kohtelias eikä häiritse, kuten esiin pomppaava chat tai popup-ikkuna. Tunnistetulle kävijälle (sisällytetty asiakasrekisteri) automaatio tarjoaa henkilökohtaisen lähestymisen ja tunnistamattomalle helpon mahdollisuuden jättää tietonsa yhteydenottoa varten.

Automaatiolla voi interaktiivisten keskustelujen lisäksi tehdä yhteyslomakkeita, laskeutumissivuja, luoda uutiskirjeitä ja tapahtumia sekä lähettää ladattavia dokumentteja. Taustalla toimii automaatiojärjestelmä, joka mahdollistaa erittäin monipuolisen seurannan ja käyttäjäinformaation jatkokäsittelyn. Järjestelmä sisältää laajan ja ajantasaisen Suomen Asiakastieto Oy:n yrityspäättäjät-rekisterin.